Про бренди

Fornarina 

453b4e68fb9aa59501b20618cc8ccfb9.jpg7910f30bc4790aeb00962e9109fd396c.jpg

Форнаріна - елегантний бренд, і в той же час зухвалий. Бренд поєднує в собі італійський стиль і молодіжну незалежність, перетворюючи їх на щось дійсно унікальне і незвичайне.

Форнаріна показує світу своє особливе бачення нових модних течій і напрямів, удосконалюючи і видозмінюючи їх протягом всього часу існування. Засновник компанії Франко Ліхтарі починав в 1947 році, відкривши невелику фабрику з виготовлення взуття в італійському містечку Civitanova Marche.

Для енергійних і молодих дівчат і жінок, Форнаріна робила взуття, яке поєднувало в собі оригінальний стиль і високу якість з відносно доступною ціною. Як тоді так і зараз політика компанії спрямована на молодих дівчат, які готові експериментувати зі стилем і добре знають, як повинно виглядати красиве взуття та одяг.

Досить довгий час пріоритетне місце в компанії Форнаріна, займало взуття. Але з приходом амбітного і молодого сина засновника Ліно Форнарі все змінилося. У 1998 році він запускає нову колекцію, яка складається вже з джинсів, верхнього одягу, трикотажних виробів та аксесуарів (ремені, рукавички, сумки).

4bea2a5a4341991d56e4fef394dcbdb7.jpg1d1eccf8f6b9a142555dadbadc5f741c.jpg

З того часу одяг бренду Форнаріна став таким же популярним, як і споконвічна продукція. Пояснення цьому самі незвичайні і нестандартні рішення, які втілюються в життя дизайнерами компанії. Тут можна зустріти найзухваліші поєднання відтінків і яскравих кольорів, різні лінії силуетів і фактури, але коли розмова заходить про якість матеріалів і пошиття, то тут навіть сказати нічого, якість неперевершена. Не можна і виділяти якийсь один стиль нових колекцій, поруч можуть бути як і шик і casual, так і ретро і постмодернізм.

Особливу популярність компанія отримала завдяки своїм фірмовим джинсам, які дуже добре підкреслюють фігуру. Їх нерідко доповнювали стильними і дуже красивими кристалами Сваровські (Swarovski). Думаю всі будуть згідні, що в таких джинсах просто неможливо не відчувати себе на висоті. Підтвердженням популярності бренду є відкриття нових монобрендових магазинів в Римі, Лос-Анджелесі, Стокгольмі, Москві, Ріо-де-Жанейро, Нью-Йорку та інших.

Володарка бунтарського духу Ліндсі Лохан була обрана обличчям компанії. Ліндсі незалежна у всьому, від вибору стилю одягу і до стилю поведінки, саме вона зможе передати без перекручувань те ж саме по відношенню до бренду.

Форнаріна бренд, який не можна визначити як спортивно-молодіжний або ж як жіночний, тут поєднується все, і це поєднання і створює впізнаваність і неповторну оригінальність компанії, що приваблює жінок по всьому світу, які відкриті до чогось нового.

knopka_katalog.png