Про бренди

Історія бренду. 


Бренд Дизель був заснований в 1978 році Ренцо Россо, в Італії. Ренцо народився в сім'ї фермерів на північному сході Італії. Починаючи з 14 років, Ренцо проявляє великий інтерес до пошиття одягу і сам шиє модний одяг. І хоча батьки були проти, Ренцо всетаки приймає рішення поступити в Технічний інститут Мароні, який знаходиться в Падуї, щоб надалі серйозно займатися пошиттям одягу. В інституті він вивчив нові на той час сучасні методи текстильного виробництва. Для того, щоб навчиться не тільки шити якісний одяг, а й вміти його продавати, Ренцо в 1975 році прослухав курс економіки у Венеції в Університеті Ка'Фоскарі (Ca'Foscari).

Використовувати свої знання на практиці Ренцо Россо почав працюючи в текстильній компанії Адріану Голдшміду. Зовсім не багато часу знадобилося Ренцо, щоб заробити свій перший капітал і відкрити власну справу.

Під час нафтової кризи в Європі, народилася назва компанії Дизель. Минуло два роки і Дизель вже продає свої власні колекції, а творець компанії Ренцо прагне завоювати закордонні ринки. З цією метою створюється мережа імпортерів, що сильно підвищує продажі. Приблизно в той же період була створена лінія дитячого одягу Дизель кідс (Diesel Kids) для дітей від двох років.

У 1985 році Ренцо Россо вирішує викупити компанію у акціонерів і стати її одноосібним власником. На той час оборот компанії становить 3,9 млн. Доларів. Велику увагу Ренцо приділяє лінії одягу Деним (Denim).

На початку 90-х оборот компанії досяг 125 мільйонів доларів. Запускається нова лінія Diesel USA. У той же період компанія починає серйозну рекламну діяльність. У 1992 році на телебаченні з'являється два ролика: "Rubber" і "Cleanfamily fun".

f9847363edc43b7d4eb6645784695807.jpg
Взірець плакату 1996 року.

Просуваючи бренд, основний упор робиться на єдине креативне рішення, що дозволяє охоплювати будь-які ринки. Цілком усвідомлено Дизель у своїй рекламі висміює стереотипи американської культури, що повинно було привести до провалу рекламної компанії, але це тільки на перший погляд. Джонасон - креативний директор компанії Paradiset DDB вважав, що не обов'язково, щоб рекламний образ був зрозумілий всюди, а навіть навпаки і в цьому він не прогадав.

У 1992 році Россо починає маркувати кишені джинсів смужкою з червоним лого Дизель. У той же час Россо купляє ферму в Мольвене (провінція Венето) і починає випускати оливкову олію і вино під маркою Дизель Фарм (Diesel Farm).

4bb540267eca2b044e1f513042ca97e8.jpg

У 1994 році Россо створює дочірне підприємство Дизель - 55 ДСЛ (Diesel-55DSL), яке пропонувало одяг для екстремального спорту та активного відпочинку. В наслідок чого бренд трошки змінив стиль і почав випускати речі в більш спортивному і вуличному стилях.
У 1995 році був запущений офіційний сайт марки.
Шість років, починаючи з 1995 по 2001 рік, Дизель завойовує нагороди на Міжнародному фестивалі "Канські леви"
У другій половині 1990 з'являється парфумерна лінія.
У 2001 Дизель запускає рекламу, яка коштувала компанії 15 мільйонів доларів. В рамках реклами була випущена газета Pt Дейлі Африкан (The Daily African). У цій газеті були фото чорношкірих моделей одягнених у джинси Дизель. За таку роботу Дизель знову отримав гран-прі "Золотий лев" на фестивалі "Канські леви".
У 2007 Дизель починає проводити лінію пляжного одягу для жінок і чоловіків, а так само нижню білизну.
2008 рік став роком святкування 30-ти річчя компанії. Свій день народження відзначали дуже голосно, одночасно в 17 містах світу. Відвідати його міг кожен охочий всього за 5 фунтів стерлінгів. Були запрошені різні музичні та артисти цирку. Все це транслювалося онлайн в інтернеті.
Зміна креативного директора і розширення 2009-2013 рік.
2010 нова рекламна компанія Бі ступід (Be stupid) закликає не боятися виглядати нерозумно і забути про розсудливість. Створенням цієї рекламної капання займалася компанія "Anomaly".

fb71b097ca9f89e1835311fce318515f.jpga6cc93dfc8d7489a91daf8ac8de7b8d8.jpg

Протягом всього свого життя компанія завжди співпрацювала з відомими брендами. Була спільна робота з маркою Фіат, Дукатті і навіть Адідас. З усього цього можна зробити один висновок, Ренцо Россо дуже відданий своїй справі, і знає чого хоче.

knopka_katalog.png