Кілька міфів про магазини

Кілька міфів про магазини стокового одягу оптом.
16_main.jpg
Перегляньте власні переконання, можливо вони ХИБНІ?
  Отже, Ви вирішили все-таки орендувати приміщення для продажу стокового одягу оптом, зібрали всі необхідні документи і достатню суму грошей для відкриття стокового магазину, налагодили контакти з постачальниками стока оптом, найняли досвідчених в роботі з одягом продавців, і стоїте вже як раз на порозі нового періоду у Вашому житті - продажу стокового одягу оптом. Але хотілося б дати Вам ще на початку Вашої дороги, кілька корисних порад, навіть точніше, застерегти Вас від типових помилок і думок, які допускають новачки сток-оптового бізнесу. Це якісь 5 міфів про торгівлю сток-оптовим одягом.

Міф перший. Для того, щоб продати багато стокового одягу оптом не потрібно прикладати багато зусиль: головне накупити оптом гори стокового одягу, розвісити його, запустити людей в стоковий магазин і тільки чекати поки весь одяг не розкуплять ... Дорогі Новачки! Ні в якому разі не плутайте магазин стокового одягу і секонд-хенд. Ви хочете продавати брендовий одяг оптом, а брендовий одяг потрібно підносити до покупця у відповідній формі. Рівнятися потрібно більше на бутики, а не на секонд-хенди. У Вашому стоковому магазині оптового одягу повинна йти робота на покупця: чистота і охайність стоку оптом, привітність і зацікавленість продавців, зручне розміщення одягу. Не виконання цих умов призведе до зниження товарообігу одягу оптом, що залишить негативний відбиток на Ваших доходах та на Вашому магазині стокового одягу.

Міф другий. Стоки одягу роблять накрутку 300% і більше. Найчастіше, це, на жаль, неправда. Якщо вивести середнє арифметичне, то накрутка в магазині оптової стокового одягу дорівнює приблизно 100 - 150%. Накрутка в 300% притаманна самим бутікам, і тільки деяких речей в стоковому магазині. Частіше, оптовому стоковому магазину доводиться продавати одяг за собівартістю або собі в мінус.

Міф третій. У сток одягу попадається немодний одяг, погані моделі одягу з минулих колекцій минулих сезонів. Ну що ж, якщо Ви, власник сток-оптового бізнесу, не маєте смаку і не розбираєтеся в моді і одязі, тоді якраз у Вашому оптовому стоковому магазині можна буде знайти такий не модний одяг. По-перше, актуальність одягу оптом, який Ви продаєте, її якість, привабливість, модність залежить від Вас, адже Ви можете вибирати одяг для свого стоку-оптом власноруч. По-друге, країнам колишнього СНД характерно "запізнення" модних тенденцій одягу, які поширюють американські бутики. Це запізнення дорівнює приблизно цілому року, тож, не дивно, якщо на стоці оптом, Ви іноді знаходите одяг, аксесуари, взуття, який зараз тільки рекламують вітчизняні журнали.

Міф четвертий. Основні покупці стокового магазину - модна молодь. На диво, це також всього лише міф. Модна молодь обирає "шопінг" в нових величезних торгових центрах і модних бутиках. Чому? Тому що так роблять усі. А чим я гірший Всіх? На жаль для основної маси молоді характерно стадна поведінка. Більша частина молоді не орієнтується самостійно в моді, вони вибирають одяг, який обирає більшість. Покупці стокового одягу - яскраві індивідуальні особистості, мисливці за модним одягом. Вони фактично полюють на ексклюзивний одяг, якісь модні аксесуари, дрібнички, або круте нове взуття, яке ще навіть не з'явилось на прилавках модних бутиків, а вони вже знайшли її в пів ціни на прилавку магазину сток-одягу оптом.

Міф п'ятий. Покупці відразу ж помітять яке в моєму магазині стокової оптової одягу прекрасне співвідношення якості і ціни, і будуть купувати одяг тільки у мене. Повторюся ще раз, що більшість людей не розбирається в модному одязі, і купують за принципом "виглядати так як усі, купувати одяг там, де і всі". Тому вони і сприймають тільки китайсько-турецький конвеєрний варіант одягу, або вважають, що прийшовши в добре розрекламований магазин гарантовано куплять там якісний і модний одяг. І їм навіть у голову не прийде, що в цій якісної модному одязі буде ходити пів-міста. Також досить багато людей впевнені, що хороший одяг дешево коштувати не може і бачать в стокових магазинах одягу якусь "підставу", тому й купують одяг з шаленою націнкою, не замислюючись, що оплачують ще оренду приміщення бутіка, роботу продавців і прибиральниць і тд .. . Мало хто в змозі оцінити стоковий оптовий магазин.

Автор Кушик Ульяна