Акуратность, оригінальність і привітність: Запорука успішного продажу стокового одягу

shutterstock_117104056.jpg
Акуратність, оригінальність і привітність: основа успішного продажу стокового одягу. Одним з помилкових міркувань новачків стокового бізнесу є те, що завдяки правилу "економії" не потрібно витрачати багато зусиль на продумування дизайну приміщення стокового магазину, на рекламу, на сервіс, на працівників, зокрема продавців, які продаватимуть стоковий одяг.

Всі ми добре знайомі з образом типового секонд-хенду, з яскравою вивіскою зовні і свіжопофарбованою стіною в якийсь зазвичай жовтий колір. Але, що ми бачимо всередині: великий зал, з концентрованим не приємним запахом секондхендовського одягу; сам одяг розвішаний, як завгодно, в кращому випадку - футболки до футболок, штани до штанів, а взуття розкидане по коробках; кабінки для переодягання закриваються прозорою шторкою (який тоді в них сенс?) продавцям або взагалі все одно на відвідувачів, або вони навпаки маніакально спостерігають за Вами, щоб Ви не дай бог чогось не вкрали, з одного боку це правильно, а з іншого - занадто вже непрофесійно вони це роблять, що спонукає клієнта якомога швидше покинути магазин, не придбавши ніякого одягу.

Пропоную виділити декілька корисних порад, щодо самого стокового магазину (його оформлення, розкладка одягу, як її правильно подати), і відносно персоналу Вашого стокового магазину.

- 1. Продавець стокового одягу, це не просто той, хто бере гроші і дає здачу. Продавець стокового одягу, це консультант. Він повинен реалізовувати одяг не гірше продавців одягу дорогих бутиків. Тому працівникам Вашої стокового магазину варто звернути увагу як інші продають одяг і повчитися деяким прийомам у досвідчених працівників не тільки стокових магазинів.

- 2. Основою є зацікавленість продавця стоку продати одяг. Тому, що одягу на стоці більше ніж багато. Врівноважена небайдужість і ненав'язлива присутність. Продавець стокового одягу повинен бути у клієнта на увазі, щоб в будь-який момент підбігти і допомогти з вибором і приміркою одягу.

- 3. Важливо не нападати на клієнта з безліччю питань і з безліччю пропозицій, засмічуючи голову клієнта стокового магазину зайвими думками, відволікаючи від його власних побажань щодо одягу.

- 4. Продавець стокового одягу - в якійсь мірі психолог, він повинен відчувати покупця, вміти оцінити його смаки, зловити його погляд - на який одяг він падає найчастіше. Інтуїтивно намагатися зрозуміти чого хоче клієнт.

- 5. Влитися в довіру - якщо продавець стокового магазину зловив контакт з клієнтом, тоді він може висловити свою власну думку щодо одягу, над яким вже досить довго і безрезультатно міркує клієнт, тим самим підштовхнувши його до якихось нових рішень, варіантам комбінацій одягу . Фрази типу "я теж недавно приміряла це плаття ...", "моя сестра за кордоном ходить у схожій спідниці" ...

- 6. Позитив. Продавець стокового одягу - особа стокового магазину. Особа добродушна, і завжди рада відвідувачам стоку.

Тепер поради з правильної подачі одягу в стоковому магазині.

1. Охайність і чистота. Клієнт повинен відчувати себе комфортно в стоковому магазині, адже комфорт клієнта, це 80 відсотків того, що він залишиться у Вашому стоковому магазині і пригляне який не будь для себе одяг, а в ще кращому випадку приміряє і придбає цей стоковий одяг.

2. Не сортуйте стоковий одяг тільки за кольором - це виглядає дешево. Постарайтеся сортувати одяг за подібністю фасонів, або за стилем. Клієнту буде легше намалювати собі якийсь приблизний модний образ, або, якщо йому не підійде одна річ, він буде не проти приміряти схожу, але іншу.

3. Подбайте про великі зеркала і хороше освітлення у Вашому магазині стокового одягу, зокрема в примірочних кабінках і в залі. Щоб клієнт міг з усіх боків зрозуміти, що обрана річ йому підходить, і прекрасно сидить на ньому.

4. Не розвішуйте одяг занадто щільно. По-перше, це знову ж дешево, по-друге, створюється ефект конвеєрності і антиексклюзивності Вашого стокового одягу, по-третє, клієнт починає перебирати модель за моделлю, як сторінки журналу, не акцентуючи на жодній своєї уваги, не розглядаючи її повноцінно, а потім і взагалі йому це набридає, і він припиняє вибір одягу. Дайте клієнту свободу для польоту фантазії.

5. Оцініть Ваш стоковий одяг. Покупець стоку - економний покупець, він хоче чітко бачити ціну одягу, який він має намір придбати. Придумайте якісь акуратні бірки. Це копітка робота, але вона варта того. Якщо на стоковому одязі залишилися бірки з оригінальними цінами, тоді приклейте на них трохи нижче свою ціну, щоб клієнт зміг побачити, як він заощадить, купивши одяг у Вашому стоці.

І найголовніше правило, не сприймайте стоковий бізнес як щось другосортне - "тому що це не бутік, тому що це не дорого". Не будьте роботами, не робіть це тільки заради того, щоб позбутися від одягу якнайскоріше, і повернути гроші, підтримуючи круговорот системи стокового бізнесу.
Фантазуйте.
Будьте цікаві.
Запропонуйте клієнтові нові, вражаючі пропозиції продаючи стоковий одяг, від яких клієнт не зможе відмовитися. Будьте новаторами. Покупець хоче, щоб його приємно здивували, і він буде вдячний Вам за це, здійснюючи покупку одягу саме у Вашому стоковому магазині.