Одяг оптом. Наскільки це вигідно.

загруженное.jpg   
   Є кілька важливих факторів в будь-якому бізнесі, торгівля одягом не виняток. Найважливішими з них є: попит, постачальники, розташування, пізнання в цій області, конкуренція. Якщо говорити про продаж одягу то попит був і буде завжди. Ринок дуже великий, але проте можна знайти тепле містечко, головне зробити все максимально правильно.
   Як диктують нам правила бізнесу, є три основних принципи для успішного бізнесу:

 - філософія компанії;
 - ноухау;
 - система роботи.

  Як показує статистика, якщо у Вашого бізнесу їх немає, швидше за все такий бізнес потерпить крах.
 
   Попит або клієнти під Ваш товар. Одяг як жіночий так і чоловічий завжди продавався і буде продаватися. Питання в іншому, який саме одяг будуть добре купувати в тому місці, де Ви зібралися його продавати. Важливо врахувати, яка риба там водиться, якщо це бізнесмени, великі ділки, успішні багаті люди то звичайно ж добре відкривати бутик з дорогими брендами. Якщо ж це навпаки населення з маленькими доходами швидше за все вигідно буде продавати секонд хенд.
 
   Постачальники не менш важлива складова. Оскільки, якщо Ви не знайшли надійних постачальників одягу за хорошими цінами то це буде для Вас не меншою проблемою. Якщо заробітки не будуть покривати витрати на закупівлю то який сенс у такому бізнесі. Крім того, якщо Ваш постачальник привіз не вчасно припустимо сезонний одяг або продаєте Ви не якісний товар то Ви теж не зможете нормально функціонувати і надати Вашим клієнтам потрібну їм продукцію. Критерії для вибору постачальника:

 - нізькі ціни;
 - якісний товар;
 - своєчасні поставки;
 - хороший вибір;
 - гарантії.
  
   Наступний фактор, розташування магазину. Звичайно ж в центрі міста магазин буде продавати краще ніж на околиці, але варто не забувати і те, що витрати на оренду і утримання такого магазину будуть в рази більші. Ну і навпаки, якщо магазин на околиці то витрати будуть значно менші, але в той же час і відвідуваність його буде на порядок менше. Тому треба вибрати оптимальне рішення. Розташування має бути зручним, і витрати на нього повинні бути в міру.
  Про знання в цій галузі. Якщо Ви до цього працювали продавцем або навіть були власником припустимо магазину електроінструментів то Ви повинні розуміти, що у кожного товару є своя специфіка. В одязі Ви повинні добре знати розміри їх стандарти, кольори, що з чим можна комбінувати, який товар до якого рекомендувати і добре розбиратися в моді. Адже якщо клієнт зрозуміє, що Ви нічого в цьому не розумієте, він не буде Вам довіряти, а надалі Ви будете втрачати конверсії. Плюс до всього цього при виборі товару у постачальників, якщо ви не будете знати брендів якості матеріалів та інших факторів є ризики бити обманутим і переплатити за цей одяг.
  
   Конкуренція. У сегменті роздрібної торгівлі одягу конкуренція дуже велика. Ви повинні розуміти, що якщо поруч є магазин одягу, а Ви вирішили відкрити ще один то як мінімум там має бути інший сегмент, інші бренди, інший підхід, Ви повинні надати кращий сервіс, інакше кажучи у вас має бути багато пунктів чому клієнт повинен піти саме до Вас.
  
  Організація такого бізнесу:

 - знайти приміщення;
 - знайти постачальників, які продають оптом;
 - продумати добре філософію, ноухау і систему роботи;
 - вивчити конкуренцію і їх недоліки;
 - отримати максимум інформації про цю область.

  На завершення скажу в наш час хорошим варіантом покупки одягу оптом є саме сток (від англ. Stock). Чому? Напевно тому що: найкраща маржа 100% -600%, це брендовий одяг (швидше за все хорошої якості), люди часто купують речі тільки із за того, що "бренд". Бажаємо Вам гарних продажів і побільше лояльних клієнтів.